Dag 7: Shoppen met Hau

25 oktober 2017 - Hongkong, Hongkong

Vandaag gaan we met et papa Hau op pad, winkelen, winkel in, winkel uit. Veel leuks hebben we nog niet gevonden. Totdat we bij de GAP winkel komen, deze heeft hij leeggekocht zo ongeveer. Voor alle kleinkinderen en Loko leuke kleren, ook Siet wil hij graag iets geven. Er is niet veel leuke kleding voor vrouwen zijn we van mening, maar uiteindelijk toch nog een mooi blousje weten te vinden. Tassen vol met kleren nemen we mee uit de winkel, en oh ja dit moet allemaal in onze koffers mee naar NL. Gaat dit passen? Zelfs na de aankopen in de GAP winkel blijven we doorgaan met winkelen, met de al overvolle tassen meesjouwend. Hoeveel koffers hebben we mee denkt pa Hau? Haha.
​We lopen en lopen, over een mega drukke elektronica markt, een nog drukkere soort van Hongkongse Action en tot slot lopen we een rondje over de Jademarkt die juist weer bijna verlaten is. Uiteindelijk vinden we het mooi geweest en eten we een hapje bij Café Coral. Leuke shopdag was het en gelukkig blijken alle gekochte spullen in de koffers te passen:)